Wymiana wiatraka na pentagramie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 00:00:13 MET

Chce wymienic wiatrak na Pentagramie 100CU+. Zaczął juz być słyszalny
przy 70% obrotów (tyle sie ustawia przez bios).
Mógłby on dobrze chodzić nawet na 40% jednak nie ma odpowiedniego
programu którym mógłbym to ustawić na starcie systemu. Dlatego chce
wymienić wiatrak by chociaż na 70% nie terkotał.
Mam pod nosem centrum pentagramu, czy ewentualna naprawe wiatraka moga
wykonać od reki? Karta gwarancyjna - wcięło ja. wiec moge zapłacić za
taki wiatrak lub samemu wymienic, tylko gdzie taki dostać?