Re: przetaktowanie 386

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 22:32:07 MET

MAc <mac_dx@tosiewytnie.poczta.onet.pl> wrote:

> "a sterydach" AKA UMC U5S40.
> umc green, to se ne vrati... ech

            Fajne procesorki byly - 486SX bily na glowe. Dzialaly
bardzo ladnie, ale Hexen nigdy mi sie na nim nie uruchomil.
IMHO to wina Hexena, a nie CPU bo kazdy inny soft dzialal bez
zajakniecia - pewnie cos takiego jak Win95 z K6 >= 350 MHz.
Szkoda ze to taki meteor - na dobra sprawe byl tylko ten
i wersja 33 MHz, odpowiedniki 486DX od UMC w handlu praktycznie
nie wystepowaly.

Tak dla przypomnienia - wyciagnalem z szafy plyte z tym CPU (pewnie wciaz
na chodzie) - szkoda mi ja wyrzucic chyba z sentymentu oraz jak pomysle
sobie ile forsy poszlo na RAM - 4x 1MB Toplessy z parzystoscia, zalewane
zywica epoksydowa oraz dlugie SIMMy Samsunga 4MB i 16 MB.

CPU ~660 kb:
http://mbien5.webpark.pl/DSC01424_.jpg

Cala plyta ~750kb:
http://mbien5.webpark.pl/DSC01424_.jpg

i wreszcie odpowiednia do niej grafika - juz wiadomo czym nVidia
inspirowala sie projektujac wymiary PCB do GF8800GTX ;) (~420kb)
http://mbien5.webpark.pl/DSC01426_.jpg

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl