Re: Wielka prośba do posiadaczy Toshiby A110-195 lub A110-293

Autor: Adam <testxxx_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 20:07:20 MET

> Twardo walczysz na grupie :-).

Ano :)

> Tymczasem jesli serwis nie wie, to skąd ludzie z grupy mają wiedzieć?

Bo takie są właśnie te nasze, pożal się Boże serwisy. Spółki akcyjne
notowane na giełdzie, wielkie pieniądze, a tak naprawdę jedyne co potrafią,
to wyjąć z komputera uszkodzoną część, odczytać jej numer, zamówić nową i
włożyć w to samo miejsce.

Nie chce mi się wierzyć, żeby nigdy nie rozbierali 2 podobnych Toshib i nie
potrafi porównać co jest w środku.
Wszędzie najpierw odpisują jakieś panienki, które gówno się znają, potem jak
widzą, że wymiękają przy moich pytaniach (standard), to przekazują sprawę
kolegom, oczywiście pomijając najistotniejsze fakty, więc trzeba znów od
początku, itd.

Ech...

No oni generalnie wszyscy umywają ręcę. Mogą mi odpłatnie wymienić procesor
na zasadzie wyjmiemy ten, a wsadzimy ten (tyle to ja też potrafię), ale nie
dajemy panu żadnej gwarancji, że to będzie działać, zwłaszcza przez dłużysz
czas.

Nosz kurde ...

A właśnie o to pytałem:
Czy jest taka sama płyta główna.
Czy możliwe, że będzie potrzebny upgrade BIOS-u
I czy jest taki sam podsystem chłodzenia.

Nie wiemy. To ma być serwis?!

Zastanawiam się, bo ten model, który ma fabrycznie Core Duo, ma takie samo
FSB, procek jest w podstawce (tyle się dowiedziałem), ale mój model
obsługuje max 2GB RAM-u, a tamten 4GB. Czy to sugerowałoby inną płytę
główną/chipset, czy niekoniecznie?

> Nikt ci niczego nie zagwarantuje. Jesli ci tak bardzo zalezy, będziesz
> musiał sam spróbować i tyle.

No ale serwis powinien.

> Moim zdaniem szanse są małe.

Nie chcę się poddać. Ale wk*** mnie to, że Toshiba odsyła wszystkich z
pytaniami technicznymi do zewnętrznych serwisów. Chyba wiedzą co produkują.

Po prostu jestem zły, bo jak kupowałem notebooka, to nie zdawałem sobie
sprawy z tego, że za 700 (teraz już 500) zł więcej mogę mieć sprzęt szybszy
i dłużej działający na baterii.
Pociesz mnie albo dobij - dużo szybszy jest ten najwolniejszy Core Duo od
Celerona M 410? (W zastosowaniach "jednordzeniowych")