Re: Jaka wersje routera Linksys WRT54GL wybrac ?

Autor: Jacek Rudowski <ami_at__usunto_wkurw.org>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 17:48:31 MET

On 2007-01-04, JG <j_a_r_o@interia.pl> wrote:
> Jak w temacie . Jest dostepnych kilka wersji jak zauwazylem (rozne dodatkowe
> literki) . Do ktorego mozna wgrac soft "tomato" ?

A dlaczego nie sprawdzisz na stronei domowej projektu?

A generalnie to google i wiki Twoimi przyjaciolmi.

Mam dobre serce, wiec masz:
http://www.polarcloud.com/tomato
I jeszcze to: http://en.wikipedia.org/wiki/WRT54G

To Ci powinno wiele wyjasnic.
Aczkolwiek jak nie chce Ci sie zaglebic w roznice tych urzadzen, to nie wiem, czy jest
sens, zebys sie bawil firmware'ami - mozesz sobie psikusa zrobic :)

Jacek "AMI" Rudowski