Czy ta płyta obsłuży HDD??

Autor: Andrzej <andrzej_murawski_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 16:05:10 MET

Witam szanownych grupowiczów,
Chciałbym zapytać Was o nastepującą sprawę - mam płytę główną Asus P4S533-MX
(zintegrowana grafika i sieć), a na niej sypiący się dysk twardy 120 GB.
Chciałem go zmienić na duzo większy, około 300-320 GB i tu pojawia się
pytanie - czy moja płyta (leciwa juz odrobinkę) obsłuży takiego giganta?
Myślałem o Maxtorze 6L300R0 (300 GB, ATA133, 16 MB Cache, 7200 RPM).
Czy ktoś może powiedzieć cos na ten temat? Jakie maksymalnie dyski taka
płyta jest w stanie obsłużyć? Dodam, że data najnowszego BIOS-u do tego
modelu to połowa 2004 roku.
Pozdrawiam )