Re: czy to koniec procesora?

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 15:50:37 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 4 styczeń (czwartek),
 znalazłem donos TW *Pit*,
 o treści cytowanej poniżej:

> witam
> mam durona 1400 na epoxie 8rda3i
> do tej pory procek swietnie sie krecil, nawet na szynie 200, ale ostatnio za
> kazdym uruchomieniem ustawia predkosc procesora na 1050Mhz.
> na szynie 200 juz nie chce wstac na mniejszych ok, ale nawet jak ustawie
> nominalna predkosc 1400mhz i tak nastepne uruchomienie to 1050Mhz
> pyt: 1.czy to wina procka, plyty, moze bateria nie trzyma czy moja:)
> 2. jaki procesor polecacie
> pozdrawiam i z gory dziekuje

Stawiam na baterię a nie procek. Wymień bateryjkę i potem kręć go jak do
tej pory, wymień pastę na chłodzeniu.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz i Kathe spacerują po parku. Nagle padają strzały. Kathe pada. Krew