Re: chieftec power off

Autor: Bat <bat_at_qazeta.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 15:20:45 MET

VDQ napisał(a):
> Witam
> Mam ostatnio problem z wylanczaniem kompa, po komedzie power off troce sobie
> mieli wszystko ladnie pieknie i zamiast power off`a robi sie restart.
> Natychmiast po wyaczeniu komp sie odpala ponownie.
> Obudowa dobrze przewietrzona (5 wentyli)
> podejrzewam ze to zasilacz chieftec`a HPC-360-202-DF (360W)
> czas na zmiane na +- 500 - 620 W?

Żartujesz sobie :-) Przy Twoim sprzęcie 360 W wystarczy w zupełności.
Gdybyś miał 2 prądożercze karty graficzne, 4Gb pamięci, dwurdzeniowego
procka puszczonego na 3GHz i z 4 dyski w RAID'ie to może i 500W byłoby
potrzebne. Ale nie do tego co masz.

Jeśli to wina zasilacza, to znaczy że jest zepsuty :-)

Sebastian