Re: Erozja (?) monitora LCD

Autor: Jan <kotlety_at_polbox.com>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 14:29:50 MET

rexhunt pyta:

> brzmi okrutnie, jaki to model monitora i producent? i ile juz chodzi? :-)

To jest produkt marki LG, Flatron L1710B,
a kupiony został przed 2 i 1/2 roku, ze sklepu.
No i był normalnie używany od tamtego czasu.

Ja wiem, że obniżka cen takich monitorów wynika
z długości serii, czyli tym samym ilości sprzedanych
egzemplarzy, ale jakoś nie mogę się oprzeć wrażeniu,
że obecna niska cena wynika też z obniżenia jakości.

Co do mojego akurat, to dziś pojawiła się nadzieja
na naprawę gwarancyjną, czy coś w tym rodzaju. Tyle
że może to dłuuugo potrwać, jak mnie uprzedzają.
Na czym będę oglądał windows w tym czasie, to już
mało kogo obchodzi. Mam jeszcze migoczącą 17tkę
lampową, może się doczekam.

Pozdrawiam,

Jan