Re: Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 12:36:30 MET

Użytkownik "Mahson" <unnamed@unnamed.unnamed.unnamed> napisał w wiadomoœci
news:enimv7$sfn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> :-DDDD Dobra... od nowa , tzn to co powiedziales to ok... ale mi tez
> chodzi o co innego - chodzi o konkretne techniczno-benchmarkowe porownanie
> dysku Barracuda 120GB 8 MB cache IDE VS Barracuda 250GB SATA 16 mb
> cache (ta seria z prostopadlym zapisem)... Czy oba dyski sa przynajmniej
> porownywalne , czy ten prostopadly zapis w nowych barraczkach az tyle daje
> i ten cache itd... bo wiadomo ze cos musieli zrekompensowac ze wzgledu na
> wieksza pojemnosc (wolniejszy czas dostepu)...

jesli z kazdego z nich wydzielisz pierwsza partycje np. 40GB / 80GB /
120GB - to 250tka bedzie szybsza

jeszcze moge teoretyzowac: sumarycznie dla calego dysku takze bedzie
przynajmniej dzialal z taka sama predkoscia (lub co bardziej prawdopodobne
szybciej).

ps. gdy kupisz, to podepij soft do benchmarku i sprawdz, ew. poszukaj teraz
na necie 'benchmark IDE vs SATA'

pozdrawiam,
Kamil