Re: MODEM MOTOROLA

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__NOSPAM_go2.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 10:25:19 MET

Użytkownik "JAREK" napisał w wiadomości
> WITAM
> Posiadam modem kablowy MOTOROLA SURFBOARD 5120.
> Wie ktos moze czy da rade laczyc sie jednoczesnie poprzez LAN i USB (2
> komputery) czy to zalezne od operatora internetowego.Tzn w sumie to wiem
> ze tak mozna poniewaz przez jakis czas moglem...ale od niedawna niedarady.
> Mozna jakos to obejsc czy to operator na linii zalozyl blokade??
> Pozdrawiam
> JAREK

Tak jest jak piszą koledzy. Musisz zgłosić drugiego kompa do dostawcy. Jak
zainstalujesz sterowniki do USB na kompie, pojawi się połączenie sieciowe z
adresem MAC. I ten adres podajesz dostawcy.
Ale ja dzieliłem łącze od Aster'a za pomocą ich modemu podpiętego do
routerka D-Link DI604 i śmigało świetnie :)