notebook

Autor: Zephyr <z-e-p-h-y-rWYWAL_at_TOtlen.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 10:07:28 MET

Witam
planuje zakup laptoka, zainteresowała mnie oferta Asusa głownie dzieki temu
że posiada line-in, oraz wbudowany mikrofon, interesuje mnie czy ktoś może
wie czy jest jakaś porównywarka modeli, tyle jest serii i modeli Asusa że
wogóle nie mogę tego ogarnąć, siedze już ze 2 dni i wszystko mi sie pieprzy.
Cenowo chciałbym sie zamknąć w 4 - 5 tys. Może wogóle coś ktoś doradzi.
Chciałbym zamienić Pceta na notebooka, a peceta tylko awaryjnie wywalić do
piwnicy, i postawić do przegrywania płyt.
Wszystko co do tej pory robiłem wymagało takich rzeczy jak:
fire wire, line - in bezwzględnie to na bank, nie wiem jak oni to wymyślili,
że niby mic-in może robić za line-in?
miełem 2 nagrywarki DVD, ale tego nie da rady, najwyżej 2 zrobie zewnętrzną,
mikrofon miałem w monitorze LG, i dlatego już przyzwyczajenie musze mieć
wbudowany w laptopa, BT, LPT, ale to moge zemulować z USB, nie wiem jak
rozwiązać sprawę z wejściem Video, w pc miałem ATI All in Wonder, zgrywałem
wszystko przez tą kartę, 99% nie ma video-in, same video-out, może jest
jakiś patent na to? wiem że są tunery tv na usb, może coś takiego jest też,
to tak pokrótce, jak mi sie coś przypomni to dopisze.
Pozdrawiam.