Re: [pomoc] kolorowa drukarka laserowa - co wybrac?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 02:59:23 MET

"Reseller" <reseller@o2.pl> wrote in message
news:enga73$i7c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Z danych producenta wynika, ze ta Oki o ktorej pisze potrafi przeciagnac
> karton do 163 g/m2, natomiast KM5430 do 210g/m2.

Chcialbym zauwazyc, ze gramatura, to nie wszystko... liczy sie jeszcze
faktura papieru... moja bitwa z HPkiem w tym temacie moze byc dobrym tego
przykladem....
Kupilem sobie drukarke, ktora obslugiwala podobno 285g/m2, a papier, ktory
drukowalem mial 250. Tylko ze papier ten mial ksztalty mniej wiecej
plaskowyzow :) czyli miejscami byl grubszy a miejscami cienszy (papier pod
wizytkowki lub dyplomy, dobrej i uznanej firmy, ale juz nie pamietam
jakiej)..
dolna czesc wydruku zawsze wychodzila beznadziejnie, rolki nie trzymaly
sztywno papieru... Udalo mi sie zwrocic drukarke do HP o wartosci 1600zl
netto (oparlem sie o fakt, ze HP nie podaje faktur, na jakich ich drukarki
sie sprawdzaja)...

Suma sumarum - mimo, ze zwrot trwal 3 tygodnie, to HP dolozylo wszelkich
staran, zeby moja reklamacje rozpatrzyc rzetelnie - i chwala im za to i za
to ich lubie ;)

Pozdrawiam
Michal