Re: MODEM MOTOROLA

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 02:30:29 MET

Użytkownik "JAREK" <tidwell@wp.pl> napisał w wiadomości
news:enhho9$lbl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> WITAM
> Posiadam modem kablowy MOTOROLA SURFBOARD 5120.
> Wie ktos moze czy da rade laczyc sie jednoczesnie poprzez LAN i USB (2
> komputery) czy to zalezne od operatora internetowego.Tzn w sumie to wiem
> ze tak mozna poniewaz przez jakis czas moglem...ale od niedawna niedarady.
> Mozna jakos to obejsc czy to operator na linii zalozyl blokade??
> Pozdrawiam
> JAREK

Ciężko powiedzieć.

Za pomocą jakiego operatora łączysz się z internetem?
Jest to może Autocom teraz Aster? Bo oni mają takie modemy "Motorola
surfboard" Wiem że w sieci Aster żeby internet chodził muszą oni znać numer
karty sieciowej bo inaczej nic z tego nie wyjdzie. Ogólnie jest takie
założenie że można korzystać z LAN albo z USB. Nie spotkałem się jeszcze z
możliwością korzystania z obu rozwiązań na raz. Mogę też się mylić

Piszesz że udało się to zrobić. Co od tego czasu było zmieniane w
ustawieniach, sprzęcie?