Wielka prośba do posiadaczy Toshiby A110-195 lub A110-293

Autor: Adam <testxxx_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 00:51:44 MET

Mam wielką prośbę. Mam Toshibę A110-110 z Celeronem M 410 i jestem prawie
pewny, że mogę wymienić procesor na Core Solo lub Core Duo, ale w serwisie
twierdzą, że nie wiedzą, czy to jest możliwe. Rodzina ta sama, więc pewnie
tak. Procesor jest w postawce, gniazdo ma tyle samo nóżek.

Ale chciałbym się upewnić. Czy moglibyście uruchomić jakiś program
diagnostyczny, dowolny, taki jak na przykład SiSoft Sandra
(http://tiny.pl/wg45) i powiedzieć, jaką Wam zgłasza płytę główną i jaki
chipset?

U mnie jest to:
Płyta HTW2E
MPS Version 1.40
Chipset: RS400/133 Host Bridge

Rzeczywistym producentem chipsetu jest chyba ATI. Niestety nie mogę nigdzie
znaleźć jego specyfikacji. Pomóżcie mi proszę - sprawdźcie czy u Was jest
taki sam chipset - to będzie będzie znaczyło, że wymiana procesora raczej
się uda.

Przydałaby się mi też wersja BIOS-u.
U mnie SiSoft Sandra podaje:
Version 255.255