Re: Wydajność AMD Barton a AMD 3200 Venice

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 21:21:31 MET

Osobnik posiadający mail usenet_userUsunTO@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie... potrzebujesz więcej Ramu nie
> proca...

ja bym raczej najpierw sprawdził, czy rzeczywiscie cały ram jest zajmowany.
Zainstaluj jakis program monitorujacy i zobacz jak wyglada wykorzystanie
ramu.
Zmiany procka praktycznie nie odczujesz.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
że jego więzienna cela jest taka obszerna."  Anthony de Mello SJ