Re: Czy karta PCI wyswietli obraz 1280x1024

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 19:46:05 MET

> Nie znam sie ale w jaki sposob ogladanie filmu czy gra w pasjansa
> obciaza karte graficzna ? Zawsze myslalem ze problem wydajnosci
> dotyczy tylko trojwymiarowych gier a przy "plaskich" obrazach
> problemem jest jedynie odpowiednia rozdzielczosc i glebia koloru przy
> zachowaniu odpowiedniej jakosci obrazu.

Stare karty (np S3 Trio) nie obsługiwały nakładek (overlay) ani
DirectDraw dlatego nawet przy najmocniejszym procu filmy będą na nich
klatkowały. Jeszcze na S3 Virge 4MB musiałem zmniejszać rozdziałkę do
640x480 i kolory 16bit żeby DivX płynnie oglądać. Ale jakieś ATI Rage
8MB powinno dać radę.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie