drukarka laser - Brother?

Autor: doslaw <doslaw_usunto_at__totez_.zlo.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 18:30:15 MET

Witam

zastanawiam sie nad nowa, mala, do uzytku domowego drukarka laserowa
i mam dylemat miedzy Brother HL-2030 a HP LJ 1018/1020

generalnie HP znam i cenie (dobre okreslenie), brothera nie znam, a jest
w eksploatacji tanszy niz HP
pytanie, czy tak samo niezawodny
z tej najnizszej polki cenowej pewnie i tak wszystko jest podobne, szalu
nie robi, ale sklaniam sie ku Brotherowi...
uzywa ktos tego? sa jakies problemy z tym?

Ktos mi mowil, ze jak mial Brothery w firmie, to byl problem, bo trzeba
bylo miec b. dobry papier, jak byl marnej jakosci to drukarka lubila
zakąsać nim... czego inne HP czy OKI nie robily

pozdrawiam
doslaw