Jaki zestaw regeneracyjny do HP 56+57?

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 14:56:52 MET

Witam

W celu obniżenia kosztów eksploatacji drukarki kupowałem na Allegro
regenerowane zasobniki z tuszem, ale pomyślałem, że kupując zestaw
regeneracyjny jeszcze bardziej obniżę koszty eksploatacji. Kupowane tusze
zachowywały się różnie. Czasem wykorzystałem cały pojemnik, a czasem pół,
bo tusz zasechł w pojemniku :( W sumie najekonomiczniejsze były te, które
rzekomo były napełniane tuszem Vision Tech, bo te nigdy mi nie zaschły,
ale za to jakość wydruku dalece odbiegała od oryginały. Teraz rozważam
zakup zestawu regeneracyjnego, tylko pytanie - jakiej firmy? Przede
wszystkim zależy mi by tusz nie zasychał, ale dobrze byłoby również aby
jakoś wydruku była w miarę możliwa. Co polecacie?

--
Pozdrawiam
chairon