Re: problem z Gigabyte GA-7VT880-L

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__NOSPAM_go2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 13:58:05 MET

Użytkownik "PaweL"napisał w wiadomości
> cześć grupowicze
> Mam problem - kupiłem tytułowa płytę główną, wymieniłem ją w komputerze i
> ... lipa, komp nie działa :(
> Zapalają się lampki, startują wiatraki, dyski, można go wyłączyć po 4 sek
> trzymania włącznika, ale monitor śpi, nic nie pika.
> poprzednia płyta to ECS K7S5A, AMD XP 1800+, NV GF4MX440 AGP x4. Wszystko
> działało idealnie, płytę zmieniałem, bo chcę mieć nowszą. ? co może być
> powodem ? Paweł

Proponuję to zrobić tak:

1. Reset CMOS
2. Sprawdź czy dip switch odpowiedzialny za magistralę jest ustawiony w
pozycji Auto czy 100MHz. Powinien teoretycznie komp wystartować na każdym z
tych ustawień, ale z doświadczenia wiem, ze płytach Gigabyte, w momencie
załozenia procka z FSB 266 i przełączniku ustawionym na 100MHz, nie zawsze
można było kompa odpalić.
3. Obsadź odpowiednio banki pamięci, chyba ze nie używasz trybu Dual