Re: Jak to jest z nForce 570

Autor: Grzegorz Kapusta <skrzynka44SPAM_at_poczta.fm>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 11:57:13 MET

Użytkownik "Tomek Banach" <tbanan@beztego.poczta.onet.pl> napisał:

> Najpierw na podstawie lektury strony nvidii wybralem ze chce plyte na tym
> czipsecie potem wyszuakalem sobie plyty glowne zaczalem o nich czytac i
> widze msi wypuscila felerna serie plyt, asus ma problemu z m2n-e. Gdzies
> jeszcze ktos napisal ze generlanie czipsety 570 sa zle i zeby ich nie
> kupowac.
>
> I tutaj moje pytanie czy faktycznie te czipsety nieudane i lepiej szukac
> innego. A jezeli tak to jakiego wogole podziekowac nForce 5xx czy tylko
> 570 ultra jest wadliwa a 570 SLI juz jest ok ?

Naprawdę nikt nie ma nic do powiedzenia? :-( Cytuję całość, ponieważ
miałem zadać identyczne pytanie, mam ten sam problem.
W takim razie jeśli nie 570 Ultra, to jaki chipset jest najwydajniejszy
jeśli
chodzi np. o serwer plikowo - bazodanowy? 570 SLI i zostawić SLI
nigdy nie wykorzystane?

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta