Blue screen.

Autor: [oktan] <habros_at_op.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 08:51:36 MET

Mam problem z komputerem.

Od jakiegos czasu podczas pracy nagle pojawiaja mi sie blue screeny i
komp sie restartuje.

Najczesciej wywala komunikat o tresci:

IRQl_NOT_LESS_OR_EQUAL (0000000000A albo 0000000000e albo 000000000d1)

  lub:

PFN_CORRUPT_LIST

Zdarzylo sie tez pare razy ze pojawilo sie ze jest jakis problem z
plikiem ntfs.sys.

Po restarcie odpalam plytke instalacyjna i daje "chkdsk /r"
spod konsoli.

System wraca i przewaznie jest komunikat ze odzyskal sprawnosc
po powaznym bledzie.

Od razu pomyslalem ze dysk (ktory to juz w ostatnich kilku
miesiacach?)szwankuje ale wszelkie programy diagnostyczne
twierdza ze jest ok.

Zreszta podpialem dysk kumpla w pelni sprawny i tez sie wykrzaczyl

Zaktualizowalem sterowniki od grafy i sieci (wiecej nie moglem znalezc).
Dalej to samo.

Sciagnalem SP2 bo wczesniej jechalem na sp1 i myslalem ze moze przez to.Nie.

Memtest twierdzi ze ram jest zdrowy.

Reinstalka systemu nic nie daje.

Moze jakis konflikt sprzetowy tyle ze nie wiem jak to sprawdzic za
bardzo.(z drugiej strony wczesniej wszystko chulalo wiec skad takowy
moglby sie wziasc?)

Moze plyta sie jara? jak to sprawdzic?

Aha i gdzie moge przeczytac raporty z takich wlasnie bledow w WINDOWS XP
PRO?

To siedzi w nas jak szósty zmysł.Nic z tym nie zrobisz.
Wiesz , musiałbyś się chyba gdzie indziej urodzić.