On 2007-01-02, Miroslaw Szejduk <shango@o2.pl> wrote:
>> A czemu chcesz mieć markowy ? Myślisz, że stosują inne śrubki ?
> Srubki tez inne :) zaleta kazdego prawdziwego markowego PC jest gwarancja.
> Nie spotkalem sie z polskim sklepem aby tak szybko i profesjonalnie
> wykonywal naprawy gwarancyjne.
To raczej nie ta grupa. Tu większością są maniacy, którzy sami składają
i serwisują swoje komputery. I wyciskają z nich ile tylko się da. Komputery
firmowe to zupełnie inna bajka. Tam nie liczy się wydajność, ale własnie
serwis i support. Do firmy - OK, ale jeśli chcesz kupić firmowy komp do gier
to zapłacisz chore pieniądze.
> Nie wspomne tutaj o rozwiazaniach chlodzenia czy jakosci podzespolow ktore
> sa dobrze dobrane. Pewnie mozna podobny zestaw zlozyc z podzespolow z sklepu
> ale w ktorym sklepie spotkasz kompetentna obsluga co dobrze doradzi a nie
> tylko aby wypchac to co szef kaze lub z czego sklep ma profity w postaci
> roznych gratisow od dystrybutorow.
I po to jest ta grupa, żeby doradzić jakie podzespoły kupić. Twierdzenie, że
markowe komputery mają lepsze podzespoły to mit. Różnią się od własnoręcznych
składaków powtarzalnością, a podzespoły czasem trafiają się takie, że jakbym
w sklepie zobaczył, to szerokim łukiem bym mijał. Ale oczywiścia powtarzalnośc
ma swoje zalety, zwłaszcza przy sporej ilości sprzętu (np. w firmie) - łatwość
diagnozowania awarii i napraw.
> Troche przepracowalem dla serwisu miedzy
> innymi della i wiem co to profesjonalny serwis i dobrze dzialajacy komputer.
Sugerujesz, że mamy niedziałające lub gorzej działające komputery?
Pozdrawiam,
-- Tomasz StafińskiReceived on Wed Jan 3 01:00:10 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 03 Jan 2007 - 01:51:02 MET