Re: NAS dla domu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 23:19:13 MET

"daxus" <daxus@poczta.onet.pl> wrote in message
news:ene029$cmt$1@news.dialog.net.pl...

> Niestety wydaje mi się, że w nie da się togo zrobić, musiałyby być
> sterowniki NDAS dla DOSa, a ja takich nie znalazłem

Hmmm na szczęście okazało się, że NetDisk jest supportowany przez Ultimate
Boot CD for Windows
http://www.ubcd4win.com/ . Może się jednak skuszę :-). A mógłbyś sprawdzić
jeszcze tylko jedną kwestię? Jak długą ścieżkę można zapisać na tym
napędzie. Innymi słowy spróbuj skopiować na niego ścieżkę
c:\dłuuugaaanaaazwaaa\druuugadłuuugananazwa\....\koleeejnanaaazwa\plikodługiejnazwie,
tak żeby łącznie było to co najmniej 250 znaków, i zobacz czy da się toto z
powrotem poprawnie wczytać.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/