Re: podkrecanie proca - jakie programy do sprawdzenia stabilnosci

Autor: maciejka <klub44_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 22:04:08 MET

> swojego semprona podkrecilem o 25% (caly zestaw)
> i wszystko stabilnie dziala;
>
> podkrecanie o 50% to juz sporo:
> proc moze i wyrzyma, ale komputer to takze ram, karty, itd;

zdaje sobie sprawe ze te 3.0 to juz ryzykowne posuniecie :) dlatego
bede startowal powoli z podkrecaniem i do tego potrzebuje jakis
benchmarkow, ale dokladnie nie wiem w ktora strone szukac.
z ntune jeszcze nie kozystalem ale sprobuje (plyta na nforce 570 sli).
czy ten programik daje jakies inne mozliwosci czy po prostu nie da sie
tyle "napsuc" jak przy grzebaniu w biosie?