Najlepszy oryginalny komputer do gier

Autor: Jaki Taki <jestem_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 21:42:14 MET

Witam!

Chce kupic komputer do grania, czyli z jakims GeForcem (?) na pokladzie.
Chce by to byl komputer oryginalny i mozliwie najlepszej firmy jaka
jest: IBM, DELL (?)
I z tego co widze te firmy robia praktycznie tylko i wylacznie sprzety
biurowe, gdzie karty graficze sa on-borad. Czy mam kupowac taki zwykly
biurowy sprzet i do tego dokladac jakas grafike akcelerowana?
Jak podejc do tego tematu?
Najchenitek kupil bym jakiegos markowego przeta z od razu grafika
dostosowana do grania.
Co o tym sadzicie?

M.B.