Re: vista i dwurdzeniowe amd

Autor: gerlach <gerlach_at_localhost.com>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 20:57:31 MET

zoom wrote:
> mam pytanko czy obsluga dwurdzeniowych procesorów
> AMD zmieni sie w jakikolwiek sposob w windowsie vista ?

Wielowątkowość i wieloprocesorowość w aktualnych Windowsach działają
całkiem nieźle. Problemem są raczej aplikacje i sterowniki, w większosci
nadal jednowątkowe.

Zaletą Visty jest także to, że będzie od początku dostępna wersja
64-bitowa, a nie dorabiana jak XP, czy 2003. A w środowisku 64 bitowym
AMD są u siebie w domu - działają wyraźnie szybciej.