Re: Cicha nagrywarka DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 14:18:02 MET

Dawid napisał(a):

> Dlaczego? Tak właśnie wygląda dziś popyt i sprzedaż nagrywarek.
> Bardzo dobre zestawienie.Po drugie, dlaczego wypowiadasz się za
> innych
> * więc powtórzę naszą mantrę: Pioneer DVR-111 lub NEC ND-4571A. *

A dlatego ROTFL, bo zwyczajnie nie mogę wytrzymać ze śmiech uwidząc
zestawienia budowane w oparciu o ładny panel przedni, dołączone bajery,
obecność LF/LS, szybkość nagrywania CD/DVD, a NIKT z testujących,
chociaż pracują dla jednego z najbardziej renomowanych pism
komputerowych nie raczy nawet wspomnieć o czymś takim jak TEST JAKOŚCI
ZAPISU! Zajrzyj teraz na cdrlab.pl i nasz tam dokładny opis wytycznych
jakimi sie kierują. Jak dla mnie jest to bardziej przekonywujące niż
mętne tłumaczenie ludi z prasy komputerowej, jak dla mnie to te ich
zestawienia są budowane w oparciu o to, która firma najwięcej im płaci
za reklamy - ot co.

# /George Orwell - Rok 1984/