Problem z odtwarzaczem mp3 Sansa SanDisk m200

Autor: MK <mk.synek_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 13:23:06 MET

Mam spory problem z tym odtwarzaczem, gdy podłącze go do kompa kablem
USB wszystko wygląda ok, na wyświetlaczu pisze "USB connected",
windows pisze ,że znalazł "odtwarzacz multimedialny MTP", wybieram
"Synchronizuj pliki z tym urządzeniem, używanie Windows Media
Player", ale WMP10 wywala błąd: "Program WMP nie może wykryć
urządzenia przenośnego. Podłącz urządzenie przenośne ,a
następnie spróbuj ponownie." Spodziewałem się ,że w "Mój
Komputer" pojawi się nowy dysk wymienny, ale niestety nic z tego :/
Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Na kompie kumpla odtwarzacz
działa bez problemów.

p.s. Mam WinXP+SP2