Re: Dos 6.22 i problem z dostepem do CD-romu !!

Autor: <ntteam_at_tlen.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 13:18:51 MET

to co mam zrobic zeby obslugiwal 2 napedy optyczne i to

a jak mam 2 partycje i 1 cdrom i 1 wypalarke w tym przypadku partycja c

(dos i winnt4.0) partycja d (pierdoly) e to cd rom a f to wypalarka to
jak mam dac oznaczenia do autoexec.bat i config.sys

odpisz
i jak odpale dosa6.22 to juz bede mogl korzystac z cdromu ??
a jak mam miec jeszcze przykladowo zainstalowanego dodatkowo win3.11 to

wystarczy ze edytuje te dwa pliki ??

prosze o pomoc.