Re: Jak zdalny podglad bez komputera ??

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 12:12:15 MET

Dnia 02.01.2007 Fantom <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał/a:
> Witam
> Mam taki problem do rozwiazania : potzrebuje umiescic dwa "komputery" w
> odleglosci kilkunastu/kilkudziesieciu metrow od siebie. Na jednym ma
> pracowac aplikacja, a drugi ma tylko podgladac ekran pierwszego oraz go
> obslugiwac myszka. Czyli albo sie pracuje na jednym albo na drugim. Dzisiaj
> realizowane jest to przez VNC/Radmina. I w sumie jest ok, ale ma jedna wade
>: trzeba kupowac ten drugi komputer, ktory w sumie nic nie robi. Czy da sie
> jakos podlaczyc dwa monitory i dwie myszki na taka odleglosc aby mogly
> [...]

Chyba najlepiej jak masz, tymbardziej że ten drugi to może być ostatni
sort wyrwany spod zgniatarki złomu z byle Linuxem (xserver+rdesktop czy vnc)
Kilkanaście metrów to o myszce i klawiaturze zapomnij, może usb na
hubie aktywnym, jak jest z czego po drodze zasilić. Monitor nie pójdzie,
na ok 10m jest duża utrata sygnału. Ale tv-out powinno iść, na s-video
najlepiej, ale rozdzielczość marna.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***