Re: więcej ramu?

Autor: Mirek <mirwin_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 11:53:30 MET

Dnia Fri, 22 Dec 2006 22:41:34 +0100, BartekK napisał(a):

> Niestety, przy socket A dualchannel jest tylko rozwiazaniem
> marketingowym (bo wypadalo to miec, jak i konkurencja ma), a przyrost
> wydajnosci jest ledwo procentowy albo i nie.

No nie zgodziłbym się z tym twierdzeniem. Miałem na SIS-ie 2x256 i
przesiadlem sie na nvidie2 i różnica w szybkosci pamięci przy testach na
"Sandrze 2004" była 2 razy lepsza przy dualu na nvidii. reszta komponentów
została przeniesiona z płyty SiS (Athlon XP 2000+, twardziel i DVD) Jakby
nie było szybciej to bym sie nie przesiadał.