uwalona matryca

Autor: GP <gp-no-_at_-spam-geopartner.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 09:40:04 MET
Message-ID: <end5pj$i6v$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Witam. Stała się taka rzecz, że żona uszkodziła mi matrycę w notebooku w
taki sposób, że widoczny jest tylko pasek obrazu po prawej stronie
szerokości 2 cm. resze pokrywa fantazyjny czarno - biały układ pęknięć,
rozchodzący się od miejsca przy obudowie. I teraz trzeba z tym coś zrobic.
Jak myślicie czy uda się to przepchnąć na gwarancji? ew jakbyscie mogli
mi udzielic rady, jak rozmawiac.
Jeśli nie, to jak to załatwić, żeby nie stracic gwarancji, ile moze
kosztować wymiana w serwisie.
Czy w przypadku, dostarczenia swojej matrycy i wymiany w serwisie traci
się gwarancję?
Wszelkie wolne sugestie mile widziane.

-- 
Pozdr.
GP
Received on Tue Jan 2 09:40:12 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 02 Jan 2007 - 09:51:02 MET