Re: Stan wstrzymania i brak połączenia z netem

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 06:54:15 MET

Rex napisał(a):
> Witam,
> mam u siebie w kompie coś takiego, że po wyjści ze stanu wstrzymania nie
> mam połączenia z netem. Zwykle muszę kilkukrotenie otworzyć i zamknąć (...)
> Czy to wina softu czy też raczej sprzętu?
U mnie wystepuje dokladnie to samo, niezaleznie od systemu operacyjnego,
na epox rda3costam - w kazdym razie nf2u socketA, sieciowka marvell.
Po powrocie ze stanu wstrzymania sieciowka "niby zaczyna dzialac" a
faktycznie ani jeden pakiet przez nia nie przechodzi w zadna strone.
Karta wylacznie wykrywa obecnosc/brak kabla i linku, nic wiecej.
Nie pomaga restart urzadzenia, czasem nie pomaga nawet restart systemu,
pomaga dopiero wylaczenie calkowite komputera i wlaczenie od nowa.
Przyzwyczailem sie...