Re: Stan wstrzymania i brak połączenia z netem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 01:35:47 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2007010120010600@grush.one.pl...

> Ja bym próbował zrestartować samą kartę sieciową :)

> IMHO sterowniki.
>
> PS. Stan wstrzymania w desktopowych płytach zazwyczaj działa
> fatalnie, niestety.

Generalnie i ze wstrzymaniem i hibernacja zawsze bylo multum klopotow
(oczywiscie jesli chodzi wznowienie pracy w sieci po wyjsciu ze stanu
wstrzymania).. Problem w tym, ze w tym procesie system wylacza urzadzenia w
celu oszczedzania energii... A po wyjsciu, sesja, ktora byla juz nawiazana,
a dostala timeout, jest po prostu odcinana...
Generalnie - zanim zaczniesz zmieniac sterowniki, znajdz w managerze
urzadzen zakladke "zarzadzanie energia" i sprobuj pobawic sie tymi
ustawieniami.

Pozdrawiam
Michal