pytanie o mysz w lapcioku

Autor: news.tpi.pl <artur.bukowski_at_doskasowania.gmail.com>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 00:21:08 MET

witam

mam laptopa ASUSA i mysz podpieta na USB (MT1017 800dpi)
jednak nie moge w ustawieniach zwiekszyc czestotliwosci prókowania - nie ma
takiej opcji. powinna takowa być ?

w laptopie jest tez touchpad. i tam jest czestotliwosc próbkowania. chociaz
nie wiem po co : )

przez pomylke raz to zmienilem i fakt, ze myszka działała mi szybciej, ale
touch pad wogole :\ a czasem jednak z niego korzystam :)

da sie jakies sterowniki zainstalowac, zeby zmienic czestotliwosc
próbkowania myszki na usb?

pozdrawiam w NR :p
b.