Plyta GA-7VAX i 2GB Ram

Autor: Ramat David <wnebfynj.xnpmlafxv_at_fo.cy>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 23:38:34 MET

Witam,

Mam takie pytanie. Otoz mam plyte Gigabyte GA-7VAX (Bios najnowszy F13,
chipset KT400) i 2x512MB DDR400 Kingston obsadzone na 1 i 3cim slocie. Slot2
pamieci na plycie jest nieobsadzony i tu pojawia sie pytanie. Otoz, czy nie
bedzie problemow jesli obsadze wolny slot 1x1GB DDR400 Kingston? Przy okazji
jeszcze jedno pytanie, czy KT400 ma jakies limity sprzetowej obslugi duzych
dyskow HDD np. 400GB? W instrukcji nie bardzo wynika czy taki uklad pamieci
nie bedzie stwarzal problemow oraz brak jest informacji co do obslugi duzych
dyskow HDD. Dlatego prosze o jakas rade w tej materii.

--
RD