Re: Dos 6.22 i problem z dostepem do CD-romu !!

Autor: N610c <anyuser_at_anycompany.com>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 23:18:19 MET

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"
<kenickieSPAMWONZMOJEJSKRZYNKI@box43.pl> napisał w wiadomości
news:enbsdm$vrs$1@news.dialog.net.pl...

> Dosowy sterownik cdromu na płytce? Ciekawe jak byś się do niego dostał na
> tym jednym kompie, na którym chciałbyś go zainstalować. :P

No słusznie. W tamtym okresie soft był na dyskietkach. Jednak ze wzgl. na
trwałość zapisu magnetycznego, szczególnie na dyskietkach HD ja staram się
archiwizować te starocie na nośnikach optycznych. Stąd też napisałem o
sterowniku na płytce.

> Wiesz co to jest:
> http://www.aresluna.org/attached/computerhistory/articles/macintoshbytepreview/pics/photo4?language=pl ?

To nie było trudne, zdjęcie jest podpisane :)

Ale pytanie za pytanie, wiesz co to jest:
http://tinyurl.com/y4sp3n

 Pozdrawiam