Re: Dos 6.22 i problem z dostepem do CD-romu !!

Autor: <ntteam_at_tlen.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 23:14:56 MET

Piotr Palusiński napisał(a):
> In news:1167682453.593020.263980@n51g2000cwc.googlegroups.com,
> *Użytkownik* <ntteam@tlen.pl> typed:

> Wejdz do DOS'a i dokonaj:
> wpis do autoexec.bat
> C:\CDROM\MSCDEX.EXE /D:mscd001 /L
> wpis do config.sys
> device=C:\CDROM\oakcdrom.sys /D:mscd001
>
> Oczywiscie pliki MSCDEX.EXE i Oakcdrom.sys (jest na dyskietce W98) umiesc w
> folderze CDROM.
> Lub odpal z dyskietki startowej Win98 z obsluga CDROM,
>
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
> [...]

a jak mam 2 partycje i 1 cdrom i 1 wypalarke w tym przypadku partycja c
(dos i winnt4.0) partycja d (pierdoly) e to cd rom a f to wypalarka to
jak mam dac oznaczenia do autoexec.bat i config.sys

odpisz
i jak odpale dosa6.22 to juz bede mogl korzystac z cdromu ??
a jak mam miec jeszcze przykladowo zainstalowanego dodatkowo win3.11 to
wystarczy ze edytuje te dwa pliki ??

prosze o pomoc.