Re: Upgrade procesora w notebooku Toshiba A110-110

Autor: Rudolf <11541_at_poczta.fm>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 21:18:54 MET

> Wlasnie przeczytalem, ze Toshiba wlutowuje procesory w plyte glowna :(
> Ludze sie jeszcze, ze to informacja sprzed paru lat i ze cos sie zmienilo(?)

Witam,
A tymi wlutowanymi prockami to chyba juz przeszlosc.
A jesli tak to sama wymiana nie powinna byc problemem.
Byle tylko byly z tej samej "rodziny" - mam na mysli rdzen.

Osobiscie wymienialem niedawno w IBM Z60m procek z Celka 1.5GHz
na Pentuim M 1.86GHz i nie bylo zadnego problemu.
Nawet "logo procesora" samo sie zmienilo :).

pozdrawiam
Rudolf