Re: LCD - poziome drgania

Autor: Bartfel <bartfel_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 20:00:17 MET

pb78 napisał(a):
> Witam serdecznie
>
> Od tygodnia jestem właścicielem monitora LCD firmy LG (konkretnie jest
> to model L1752TQ) i mam problem z jakością obrazu. Po dokonaniu
> ustawień wszystko jest ok, ale do pewnego czasu. Po okresie około
> godziny pojawiają się poziome fale (szumy). Szczególnie widoczne są
> one na szarym tle przy rozwijaniu menu Firefoxa czy programu
> pocztowego (jedynie w górnej części ekranu). Na wstępie wydawało mi
> się, że jest to kwestia ustawienia parametru "FAZA" monitora, ale
> okazuje się, że poprawa (o ile występuje) po regulacji pojawia się na
> [...]
Ja mialem podobnie na Neovo F-315. Pojawialo sie przy 75Hz odswiezania.
Jak zmienilem na 72Hz to znikalo.

Natomiast ostatnio naprawilem karte R9800AIW i po wymianie pamieci
teraz wogole nie ma tego efektu przy 75Hz

Czyli w moim przypadku to byly pamieci w karcie..choc sam nie wiem jakim
sposobem...

--
Pozdrawiam!
Bartfel