Re: Windows XP HOME - problem.

Autor: Sproqet <grygielpawel_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 17:09:57 MET

latet napisał(a):
> He, he, jak dla mnie to jestes panikarz roku! (2007 oczywiscie).
> Czlowieku, daj se na luz. Wszystko jest OK. Do tego dzis święto.
>
> latet

No tak,
ale ja w swojej działalności nie mam nic co jest związane z
komputerami - zajmuję sie budowlanką , więc nie wiem czy mogłem to
sobie kupić. Tam jest napisane:

... przez zaakceptowanie niniejszej licencji licencjobiorca potwierdza,
ze jest producentem systemów (wywtórcą oryginalnego sprzętu,
podmiot montujący lub przemontowujący komputery lub podmiot
instalujący oprogramowanie w systemach komputerowych.)

i jeszcze jedno

... Microsoft udziela licencjobiorcy niewyłącznego prawa do
rozpowszechniania indywidualnych licencji na oprogramowanie wyłącznie
z całkowicie zmontowanym systemem komputerowym. Termin całkowicie
zmontowany system komputerowy, oznacza system komputerowy składający
sie przynajmniej z procesora, płyty głównej, dysku twardego,
zasilacza i obudowy.

Nie wiem czy dobrze myślę ale sprzedający nie miał prawa mi tego
sprzedać bez ww elementów komputera? On był firmą komputerową - ja
kupującym.