Re: Prosba do posiadaczy Toshib - napiszcie ile realnie trzyma Wam bateria

Autor: t_harry <harry_at_none.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 12:11:54 MET

Adam wrote:
> Mam prosbe do posiadaczy w miare nowych notebookow Toshiba (wyprodukowanych
> w ciagu ostatniego roku), z polki cenowej do 4000 zl z VAT.
> Napiszcie jak dlugo realnie udaje sie Wam pracowac na standardowym
> akumulatorze i jaki macie procesor.
> Zaczne od siebie:
>
> Model A110-110
> Celeron M410
> Wlaczone opcje oszczedzania energii, jasnosc na 40%
> Wlaczony WLAN
> 1h 20 min.

napisze od siebie, niestety nie mam toshiby - ale mój 6 letni ibm trzyma
dlużej ;) - 2,5h normalnej pracy w edytorze,kompilacja, itp. Procesor to
pentium m 866MHz. Mam prośbę - czy mógłbyś napisać jak długo wytrzymuje
ci bateria gdy używasz wlan, jasność na 80%, oraz zajętość procesora
100%, zajętość karty graficznej 100% ? (mój właśnie sporo traci przy
użyciu DRI, wtedy bateria starcza na około 1h 20min)- zauważyłem to u
sibie przy prowadzeniu prezentacji z akceleracja 3d, ciekaw jestem jak
się ma do tego w miarę nowy laptop ze średniej-niższej półki...

--
pozdr
   t_harry