bootowanie z CD

Autor: R.A.M. <r_ahimsa_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 09:34:50 MET

Dzień dobry,
Uprzejmie proszę o pomoc w takim problemie:
Nagrałem sobie na 4 płytki CD instalację nowego Linuxa ściągniętą z
Internetu. Próbowałem zabootować się z pierwszej płytki. Niestety nie udało
mi się, tzn. pojawiło mi się menu gruba z Linuxa którego miałem wcześniej
zainstalowanego. Wszedłem więc do setupu CMOS i wyłączyłem bootowanie z
dysku twardego zostawiając jedynie bootowanie z CD. I teraz pojawia mi się
przy bootowaniu komunikat:

Boot Failure
Reboot and Select proper boot device
or Insert Boot Media in select
Press any key when ready.

Możeci mi pomóc co zrobić żeby to rozwiązać? Bardzo dziękuję
/RAM/