Czy pasuje AthlonXP 3200+

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 19:29:38 MET

Witam.
Mam już starą płytę główną firmy ASRock K7VT2 i mam w związku z tym
pytanie. Czy obsłuży ona w pełni procesor Athlon XP 3200+. W instrukcji
wyczytałem, że gniazdo ma odpowiednie, ale nie wiem co z resztą. Taktowanie
FSB czy co tam jeszcze.
Podam co piszą w instrukcji od płyty:
Chipsets: Via KT266A, FSB@200/266MHz
Clock Generator: 100 - 200 MHz
Jeśli nie da sobie z nim rady to może mi ktoś napisać jaki najlepszy
procesor da się do niej zapakować? Obecnie mam Athlona XP 2000+.

--
Pozdrawiam.
Błażej