GeForce 7600GS nie wstaje...

Autor: eRKa <remekATasterDOTpl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 18:04:36 MET

Witam,

Krótko komp: płyta Asus A7V8X-X, 1GB RAM, dwa HDD, FDD, DVD-RW Pioneer,
stara grafika GF MX400 została podmieniona nową GF 7600 GS - i nie ma
sygnału video na monitorze, nic się nie dzieje - karta się nawet nie grzeje
przy tym (chłodzenie ma pasywne). Czy coś źle robię, coś powinienem zmienić
w ustawieniach BIOS, czy karta jest zwalona i powinienem ją oddać?
Próbowałem ją wepchnąć do innego kompa (EP-8K7A+512MB RAM) i to samo, BIOS
staje na kodzie błędu 25, zasilacze w obu kompach są dość nowe po 400W. Na
razie włożyłem stare karty grafiki - nic się nie zepsuło - działają. Będę
wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,
eRKa