Zestaw dla wymagającego skąpca ;)

Autor: markitka <markitka_at_polterazpolska.org>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 17:46:40 MET

Moze nie do konca skapca, ale zasobnosc portfela ogranoczina, wiec
przydziaduje na kilku komponentach. Ale ponizej co chcialbym miec:
-dobra markowa plyte glowna pod Core2Duo (dobrze zeby w przyszlosci
obslugiwala proce Quad. Musi miec SLI i byc dobra do O/C. Bedzie to pewnie
Asus albo Gigabyte. Czy jest cos rozsadniejszego od chipsetu i965?
-proc Core2Duo E6300 najlepiej z 25 tygodnia, podobno najlepiej sie kreca
-pamieci 2x512Mb z jakimis dobrymi timingami no i jesli do O/C to pewnie
ponad 800MHz
-grafika sam nie wiem ale pewnie jakis GF do 600zl
-hdd chyba Seagate 250Gb, ma byc szybki i pewny, nie grzac sie, glosnosc nie
jest najistotniejsza, slyszalem ze Samsungi niezle wypadaja ale podobno w
testach strasznie wypadaja pod katem wydajnosci

chce sie zmiescic w jakich 2,5 tys.
mozecie polecic kazdy z komponentow, jakiej marki itd. zalezy mi zwlaszca na
doborze dobrej plyty i pamieci oraz dysku i grafy.