Re: chlodzenie socket 478

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 17:06:47 MET

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:en8jlt$j0c$1@inews.gazeta.pl...

> Kupuj śmiało. Wymieniłem niedawno boxowego na właśnie taki, niebo a
> ziemia. Za te pieniądze nie ma się co zastanawiać. Jedyny minus to trochę
> niewygodny sposób montażu, intelowski jest IMO nieporównanie lepszy. Aż
> dziw bierze że nie wzorują się na zagranicznych ;)

No i jedna osoba mowi kupuj smialo a ktos inny odradza bo sie zepsuje. A ja
nie chce
kolejny raz przez oszczednosc stracic 5 razy. Zwlaszcza, ze pewnie producent
za
uszkodzenia mechaniczne nie odpowiada chodzby nie wiem jak zle to bylo
wykonane.

Nie ma jakiejs innej alternatywy w podobnej cenie ? Na allegro widze jeszcze
jakies
dziwne XILENCE no i te pentagramy chociaz najtansze (za 55 PLN) nie pasuja
chyba do
478.

A tak w ogole to czy te wentylatory teraz zaklada sie latwiej niz w czasach
s370 ? Bo na
tym p3 to sie niezle nawkurwialem probujac wygiac ten stalowy plaskownik tak
zeby sie zaczepil
o gniazdo i za kazdym razem mialem wrazenie ze w koncu ta plyte zlamie albo
zrobie w niej
dziure.