Re: chlodzenie socket 478

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 15:11:30 MET

Użytkownik "tu-i-tam" <to-i-owo@o2.pl> napisał w wiadomości
news:en8dpn$qkp$1@inews.gazeta.pl...

> Ale co znaczy reszta wentyli ? Ja nie zamierzam miec 15 sztuk tylko 1 na
> procesorze i 1 w zasilaczu i to
> musi wystarczyc.

a bo ja mam jeszcze z przodu wciągający powietrze i dmuchający na 2
Barracudy (się przydał w letnie upały) i jeden wyciągający z tyłu obudowy.
W każdym razie to nieważne, ten AC jest cichy (mi się kręci na 1500obr) a
podobnie wydajny jak boksowy.
Cichy i bardziej wydajny będzie znacznie droższy. W/g mnie najlepsza cena za
to co oferuje.

--
Henry(k)
Mail <-> Rot13