Edycja i drukowanie plików .chi - jak ?

Autor: Piotrek <lhiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 13:54:56 MET

Witam
dostałem od znajomego staruteńkie pliki zapisane w formacie .chi
Są to najprawdopodobniej pliki DOS-owego programu ChiWriter.
Mam teraz problem - jak oglądać, edytować i ewentualnie drukować takie pliki
?
O ile pamiętam zamierzchłą przeszłość to ChiWriter miał ustaloną bazę
drukarek, na których można było drukować i chyba teraz nie dodam żadnej do
tej bazy ?
Pamiętam też że były tam specjalne pliki z czcionkami, które też nie
wyglądały "normalnie"....

Pomożecie ?

Piotrek