Re: Dual channel: czy zwykłe układy?

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 13:15:38 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> 1) Nie "układy", a "moduły".
> 2) Tak, dwa zwykłe, najlepiej identyczne (ten sam model),
> aczkolwiek czasem działają nawet dwa różne (byle o tej
> samej pojemności) -- tyle że to napraszanie się o kłopoty
> zazwyczaj :)

OK, moduły :] A jesteś w stanie określić jak wzrasta ogólna wydajność
sprzętu, przy przejściu na DC?
Może dokładniej: mam 512MB, PC-3200, CL3 - jak dużo wzrośnie ogólna
wydajność systemu (Win2k), jeśli dodam taki sam moduł i zmienie na dual
channel? Innymi słowy czy warto wydać te 170zł?

--
Pozdrawiam,
Kerry